Publiserv.ro - invitatii de nunta

publiserv.ro - ce gasesti aici? primul gand te duce la reclame! la afise! la publicitate :) Asa mi-a zis un cunoscut zilele astea! Ideea nu e rea, dar....este vorba de cu totul altceva!
Asadar, sa incepem cu.... prezentarea invitatiilor de nunta. Acestea sunt grupate intr-un catalog virtual. Langa fiecare poza apare codul, pretul fara Tva, un buton care duce la detalii (dimensiuni, suprafata pentru tiparire, descriere, o serie de alte poze) si un buton cu ajutorul caruia putem calcula / simula valoarea unei comenzi.
Referitor la acest buton trebuie mentionat ca se afla la fiecare produs, fie invitatie, fie card, fie meniu, floare sau balon, chiar si marturie si permite selectarea unor optiuni astfel incat sa fie atinse diferitele nevoi ale clientului.

Comentarii

  1. Sunteti minunati, ieri am primit comanda de invitatii pe care am dat-o la voi si sunt foarte multumita de ce am primit. Invitatiile sunt spectaculoase, nu imi mai pot lua ochii de la ele. Va multumesc Publiserv, sunteti cei mai buni.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Texte pentru invitatia la banchet

Culorile iernii 2019 - invitatii de nunta Publiserv