NOU!!! Sare de baie - Marturii

BENEFICIILE CU SARE DE MARE  

Terapia cu sare este o metoda sigura si naturala pentru a te relaxa si a imbunatati functiile organismului in acelasi timp. De asemenea este o modalitate minunata de detoxifiere a corpului

Beneficiaza de efectele pozitive ale unei bai cu SARE DE BAIE - sarurile ajuta la relaxarea organismului, calmeaza durerile, tonifica pielea, ajuta la imbunatatirea circulatiei sangelui, intarirea organismului si combaterea racelii.




DIN ISTORIA BAILOR CU SARE

Baile in apa sarata au o lunga istorie. Cu aproape 500 de ani inainte de nasterea lui Cristos, Hippocrate, parintele medicinei, a observat cum pescarii care au rani le introduc in apa de mare sarata. De asemenea, pescarii pareau sa aiba foarte putine infectii sau complicatii ale ranilor dupa ce si le spalau cu apa de mare. Asadar Hippocrate si-a incurajat pacientii sa faca bai lungi in apa de mare incalzita, parte a unui tratament pe care l-a denumit talasoterapie. Acest gen de baie incurajeaza eliminarea toxinelor dintre sange si apa si o restaurare a echilibrului mineral din sange.
Intr-un studiu realizat in 1982 in Israel, cercetatorii au descoperit ca baile in apa sarate aduceau alinare durerilor musculare si articulare, pacientii avand o mobilitate mai amre dupa tratament. Alt studiu a aratat efecte benefice in osteoartrite si tendonite. Inca unul a demonstrat ajutorul pe care il dau baile sarate in urticarii, probleme cu somnul si eczeme. Pacientii cu infectii recurente si-au imbunatatit mult starea de sanatate cu bai de sare regulate, iar ranile si muscaturile de insecte s-au vindecat mult mai repede cu acelasi tratament.

 

Comentarii

  1. Bună ziua, sunt Viorica Dăncilă, aproape că mi-am pierdut viața când soțul meu de șase ani m-a părăsit să fiu cu o altă femeie. Am plâns și am oftat în fiecare zi și noapte, până am fost atât de rău încât am venit pe internet pentru ajutor. Și am văzut o mărturie a unui vrăjitor minunat care o ajută pe o doamnă pe nume Adina-Ioana Vălean să-și refacă casa și am decis să o încerc, așa că am contactat-o ​​pentru ajutor și el mi-a aruncat o cutie de ortografie de dragoste pe care o folosesc soțul meu pentru ia-mă înapoi, iar acum sunt o femeie fericită. Pentru ceea ce ai făcut pentru mine, nu voi înceta să împărtășesc numele tău bun cu oamenii de acolo, pentru munca bună pe care ai făcut-o pentru mine. Sper ca Dumnezeu să vă binecuvânteze foarte mult, i-ați ajutat pe oameni să-și recâștige dragostea, este ideal că am publicat acest lucru într-un ziar local pentru Dr. Amiso, în alții pentru a aduce mai mulți clienți la el, el merită mai mult decât acesta și este sigur că îl va răsplăti. fie că este vorba de sănătate sau cancer, divorț sau sarcină, recuperare de datorii sau datorii, HIV sau orice virus, încetați să plângeți, contactați herbalisthome01@gmail.com sau sunați la whatsapp la +2349045238817. el este singurul răspuns la toate problemele dvs. Testat și de încredere, de încredere 100%.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Texte pentru invitatia la banchet

Culorile iernii 2019 - invitatii de nunta Publiserv